.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کندوان سفیدپوش شد
رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد بارش برف در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان هستیم و بارش در کندوان به حدی است که این محور سفیدپوش شده است.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت جوی محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر شاهد بارش برف در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان هستیم.

وی تصریح کرد: بارش برف در محدوده پل زنگوله تا تونل کندوان این محور به حدی شدید است که سطح جاده سفیدپوش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: همچنین در محور سوادکوه شاهد بارش باران و در محور کیاسر شاهد هوایی ابری هستیم و از لحاظ ترافیکی نیز تردد در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

این مسؤول بیان کرد: با توجه به ادامه بارش‌ها نیروهای پلیس راه در حالت آماده‌باش هستند و در گردنه‌ها و محورهای کوهستانی حضور دارند.

قدمی با تأکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی مازندران، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی احتمال رانش و ریزش در محورهای کوهستانی وجود دارد که لازم است رانندگان قبل از تردد وضعیت محورهای مازندران را ازطریق شماره تلفن‌های 21824420 و 21824434 استعلام کنند.

وی در پایان گفت: با توجه به بارش‌ها سطح محورهای مازندران به‌صورت لغزنده است که ضرورت دارد رانندگان در تردد احتیاط کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.